söndag 13 april 2014

VNKK Nationella Utställning Sundsvall!

Igår var vi (Elin och Anne-Marie) till Sundsvall på deras nationella utställning. Det gick riktigt bra och började med att jag visade "Skorpan" RLD N Westhlover Mio Min Mio och han blev 4:a Bästa  Hane! Och sedan visade vår uppfödare Micael Johansson Travis med den äran och "Travis" SE JV-12 Seabound's The Magnificent blev då 1:a Bästa Hane med CERT och sedan blev han även BIR!!! Superkul!! Tack Micael för att du ställde Travis!


Resultatet i Öppenklassen på Sheltie. Skorpan och jag står som 3:a! Skorpan slutade sedan som 4:a Bästa Hane!

Travis under bedömningen.

BIR SE JV-12 Seabound's The Magnificent och BIM Ingledene Lucy In The Sky ägare Viktoria Vestergren.

Travis i BIG Finalen.Tack till Alla Trevliga som vi träffade där! Och Tack för Alla Gratulationer!
 



 








2 kommentarer:

  1. Stort grattis till Travis Cert!
    Där satt det. Det var väl det jag sa när vi träffades i Kramfors....;)
    Önskar er en fortsatt trevlig påsk.
    Kram Annica & Co

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Snälla Du :) Ja det var verkligen oväntat. Men desto gladare blir man ju! Micael är ju så duktig att visa honom och det var så kul att träffas där. Har sen jobbat en hel del så jag har inte sett förrän nu att du skrivit. Önskar Dej En Skön Vår tillsammans med Hela Ditt Gäng Colliesar :) Kram från Anne-Marie med Flock :)

      Radera